http://www.emocutez.com

Wednesday 25 January 2012

OUTING PART II



Hye kembali semula mengedit blog aku yang usang ini,.huhu:;D,..owkeyh now aku nak story outing part II pulak,.walaupun moments 2 dah dekat sebulan berlalui sampai now aku tidak akan lupakan,,ngee mmg sweet la kowt,,Pada aku la but xtahu pula pada engkau orang semua,..:D,.Owkeyh dah diam now nak mula story pulak pasal aku and dia,..lepas dia balik je MUAR malam 2 semua nya kembali cm biasa,..Now hari berikut nya mula aku dengan dia xkeluar g mana2 pon sebab aku bagi dia change outing gan family dia,.owkeyh memang sedih kowt,.:(tapi kena la paham dia,..Owkeyh 1 day kita orang xjumpa masa yang sama dia pon dok text aku 1 hari 2,..ngee~suka2 walaupun xdapat jumpa atleast dapat la call2 text2 semua,..ermm tiba2 malam 2 dia cakap ade something bad news nak bagitahu,,.:(Then aku pon dudukk tertanya apekah berita itu,..??loading sekejap aku,??ERMMM dia pon bagi tahu aku berita buruk itu ialah dia xdapat hantar aku balik colluge and malam semalam yela last day jumpa dia,..mmg teramat sedih kowt masa 2,..ermmm sebak gila la masa 2 memang aku xley terima la,..errmmm but dia cakap dia still akan cari jalan keluar macam mana nak jumpa aku dalam masa yg pendek,..owkeyh plan punya plan dapat juga jalan keluarnye,..iaitu pada esok nya dia tetap akan datang  BATU PAHAT walaupun rumah dia busy dengan kenduri dia pada hari itu juga,.k memang terharu amat kowt,.

Esok nya tepat pukul 12.08 tgh dia berada didepan rumah aku,.menunggu aku siap(itu memang perkara biasa before kita orang keluar),..Sambil menunggu aku 2 terdengar dia membuka lagu ASHITERU mmg kuat la,..owkeyh setelah siap kita orang pon bergerak ke SQUARE ONE,...before nie dia dah janji nak tengok movie OMBAK RINDU but sampai je kat wayang tgk movie 2 dah sold out,..ermm melepas la nampak nya kan,,k xpew dia tetap juga nak capai hajat aku nie,,so kita orang pon wat keputusan tengok movie SONGLAP,..baru juga movie 2 masa 2,.ngee,.,.lpas 2 setengah membeku kat dalam 2 kita orang pon keluar,..ermm macam biase lah pertanyaan dia nak makan kat mana??then aku pon menjawab mana2 je xkisah(ayat biasa)emm dia still waiting keputusan aku,.owkeyh aku pon membuat keputusan makan di RESTAURANT AYAM PENYET,.ngee lepas 1 hour makan dia pon ajak gerak balik sebab dah petang then dengan rumah dia kenduri lagi,..aku pon terpakse la ikut but sebelum 2 dia dah janji malam nak datang rumah aku berjumpa mama and ayah before dia balik esok,..:),.owkeyh malam yang dinanty akan sudah tiba,.Pada jam 10.53 malam dia selamat sampai dirumah aku bersama shahril,.ermm seperti biasa la dia berjumpa mama and ayh and dia orang berborak sampailah jam pukul 1.15 pagi,..memang dah lewat dah lewat sangat masa 2,..tapi untuk orang tersayang kan,.:)k tepat jam 1.30 dia pon membuat keputusan untuk pulang,.masa 2 haty mmg dah sebak sebab malam 2 malam last aku berjumpa dia before dia balik sana,..ermm mmg teramat sayu la bila melihat wajah dia,..aku tahu dia pon sama cuma xboleyh menangis didepan aku,..before dia balik 2 aku sempat bagi dia sehelai baju yang aku beli before dia balik sini,.k muka dia agak terkjut juga,..owrait masa yg ditunggu pon dah tiba dia pon beredar balik,.aku tidak dapat menahan air mata aku masa 2,..air mata jatuh bagai hutan turun masa 2,..2la malam last aku melihat wajah nya sebelum dia balik ke PUSASDA,.,.sumpah memang berat hati ni nak lepaskan dia pergi but terpakse aku melepaskan dia demi masa depan dia yg cerah kelak,..INSYALLAH,..owkeyh aku rasa sampai sini sahaja coretan aku buat si dia,..sorry if ayat yang aku tulis nie tugang langang sesungguhnya aku hanya insan biasa,..:D


INI PICTURE TERAKHIR KAMI BEFORE DIA BALIK



K LA SEKIAN SAHAJA,.

~I LOVE YOU SHAFIQ ANAS~

No comments:

Post a Comment