http://www.emocutez.com

Monday 6 February 2012


Owkeyh kembali lagi mengedit blog aku yang xseberape nie,.today mood aku xberapa nak baik sangat la sebab handphone my bee dah kena rampas dengan koperal die,.hmhm sumpah sedih kowt malam nie,..ermm maybe ini dugaan aku dengan die,.kalau diengatkan balik memang sedih yang amat la but nak buat cam ne benda dah jadi rigth>(try sedapkan haty)ermm mulai malam nie semua nye dah kembali asal no morning kiss from dia,no texting 24 hour with dia,no call everyday from dia,..ermm memang sedih yang amat2 sangat2 la,.kadang2 fed up juga kan,.owkeyh nak dipendekan cerita malam nie memang spoiil gila mood aku,.perasaan aku tuhan je tahu now,..ya allah bee,..ermm,.masalah demi masalah yg timbul dalam diri aku nie,.aku pon naik letih dengan semua nie,.:(aku xtahu ape nak jadi dengan hary esok,.mesti hary esok hary yang memboringkan,..erghh!!!xnak2,..facebook pon telah aku deactivate kan untuk sementara supaya xberasa jealous dengan kawan2 aku,.bukan ape kalau aku on facebook mst aku akan berasa sedih because kawan2 aku yang len semua dapat call and text dengan boy die orang sedangkan aku nie,.ermm,.that why aku deactivate kan facebook,..dua2 account aku deactivate,.facebook die dan juga aku,sorry semua,..ini hanya sementara if sape2 miss just tweet dekat twitter je,.insyallah aku akan layan,.ermm,.malam2 aku lepas nie maybe akan lagi boring tanpa die,..ermm,.k la aku pon dah xdew mood nak tulis lagi,.next tyme if rajin aku akan mengedit lagi blog nie,..k salam semua,.nite,..

untuk mu sayang

~maafkan aku sayang~
maafkan aku sayang..
andai telah mengguris hatimu
andai telah menyedihkan perasaanmu
aku tiada niat di hati
melahirkan maksud sebegitu...
maafkan aku sayang..
andai bicaraku tiada garis
hingga buat dirimu menangis...
izinku melafaz kata maaf
memadam kegelisahan taman hati
izinku menghukum diri
meyingkir jauh keegoaan hati...
maafkan aku sayang..

No comments:

Post a Comment