http://www.emocutez.com

Tuesday 24 January 2012

OUTING PART I

Owkeyh hye semua,..hari tiba2 je terasa nak update blog maklumlah blog nie pon dah bersarang dah nie,..:D,..Dah banyak dah lawang2 yang ada nie,.kihkih,..owkeyh now nak update pasal my hubby,,..ngeee gatal je an bunyi nya,..HAHAHA,..owkeyh dah diam banyak pula cerita nak dicakap.ermmm 22 DEC 2011 hari two my hubby balik cuti selama 4 hary,..ermm sekejap je kan,.:(memang xpuas la jumpa dia hary 2,...dengan busy assigment lagi,.nasib la masa two cuty so dapat la jumpa dia two,..ngee~~owkeyh now nak story sat first jumpa dia,..

Ermmm first two jumpa dia mmg xknal langsung la,.sebab muka dia mmg lain gila kot xmacam dulu,.Berubahan yang ketara la,..ngee~~owkeyh tepat pukul 8.15 malam aku sampai di MELAKA CENTRAL,..dari jauh aku dah ternampak wajah sang savy sedang menunggu aku,.then aku pon turun la dari kereta ayah ct,..ingat an dia adalah dalam kereta sekali tak ade pulex,.owkeyh then call dia tanya kat mana then tiba2 je dia cakap kat belakang,..ngee sumpah terkejut,.:D,..

Then, kita orang pon bergerak menuju ke JUSCO AEON kat situ kita perjalan2 menghabiskan duit,..first sekali masuk dalam 2 dia tanya nak makan apa??so aku pon menjawab apa2 je,..kita orang pon menuju ke PIZZA HUT sebab itu la yang paling hampir dengan ita orangm,setelah selesai makan kita orang pon menuju ke DATARAN PAHLAWAN,..kat situ kita orang sambung shopping lagi,.ngee~~and dia telah membelikan aku sehelai baju polkodot ber warna biru,,itu baju pilihan dia,.owkeyh aku pon terima dengan haty yang ikhlas,..:D,.thankz sayang,,.:<3 <3,...lihat la pic dibawah,.ngee~~



Comel x??

Owkeyh now hari berikut nya pula,..lepas malam two dia hantar aku balik bp dia pon bermalam dirumah atok dia,..owkeyh tepat jam 1.00 petang dia ambil au dirumah then kita orang pon keluar bersama dengan akak and ade2 dia,.alhamdulilah dia orang semua nya owkeyh dengan aku,..ngee kita bergerak pergi ke BATU PAHAT MALL jam 2.15 petang,..ngee mmg panas kot,..;(owkeyh kat dalam 2 kita semua berpecah masing2 dengan partner maseng2,.aku dengan dimanakala akak dia dengan boy dia,.ngee,..ermm mase kat dalam 2 dia sekali lagi belikan aku sepasang kasut VALENTINO RUDY,.bukan niat nak menunjuk owkeyh just nak bagi tahu je,..:D,..thankz dear 4 this shoes,..sorry pic two xdapat nak upload now,.huhuhu,.lepas dah shopping semua kita orang ponn bergerak balik umh,..tepat pukul 6.15 aku sampai dirumah,,.:D,..then pada malam nya kita orang sambung keluar lagi,..ngee jangan jealous ea,.??huhu,..malam 2 keluar just pergi makan LAMB CHOP sebab aku teringin nak makan,..ngee pas dah makan semua kita orang bergerak pergi ke DATARAN PANGGARANG,.dekat situ kita orang duduk lepak2 je,.then die pon nak balik muar,..so terpakse lah aku bagi dia balik walaupun berat haty nie,.huhuhu,..ngeee~~owkeyh la aku rasa sampai sini jelah story aku,.nantikan outing part II ye,..huhu,.dah2 penat tangan nie menaip,.HUHU,..K BUBYE,.<3 <3 <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment